Porządek obrad
1.
Otwarcie I sesji Rady Miejskiej w Jarocinie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Złożenie ślubowania przez radnych.
3.
Złożenie ślubowania przez burmistrza.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie określenia sposobu tajnego głosowania;
6.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej;
7.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie sposobu tajnego głosowania w sprawach wyboru Przewodniczącego oraz I i II Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Jarocinie;
8.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie stwierdzenia wyboru na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Jarocinie;
9.
Przejęcie przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Jarocinie prowadzenia sesji od Radnego Seniora.
10.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie stwierdzenia wyboru na I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Jarocinie;
11.
Rozpatrzenie projekt uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie stwierdzenia wyboru na II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Jarocinie;
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej;
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej;
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie ustalenia przedmiotu działania stałych komisji Rady Miejskiej;
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rady.
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Jarocinie w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Jarocina
18.
Wolne głosy i wnioski
19.
Zakończenie obrad I sesji Rady Miejskiej w Jarocinie.
20.
Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Jarocinie.
21.
Wybór Wiceprzewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Jarocinie.
22.
Zgodnie z punktem 4 porządek obrad może zostać zmieniony o: